Επιστροφή/ Αντικατάσταση Προϊόντων
Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους, είναι απαραίτητη η παρακάτω διαδικασία.
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@shopinhome.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα, με την εταιρεία courier που σας έκανε την παράδοση, στο shopinhome.gr και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν το shopinhome.gr.
5. Η διεύθυνση παράδοσης είναι: Shopinhome. Ελ.Βενιζέλου 136 Αγία Βαρβάρα Τ.Κ 12351
* Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρησή μας μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
** Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 10 εργάσιμες ημέρες. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο τηλ 210 5623969 ή στείλτε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@shopinhome.gr.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο- ΕΛ.ΤΑ. ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
Εάν υπαναχωρήσετε από την αγορά πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν πλυθεί, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχουν όλες τις ετικέτες τους και να μην έχουν καταστραφεί οι συσκευασίες τους.
Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμα τους ή εάν είναι κατεστραμμένα.
Η επιστροφή χρημάτων δεν μπορεί να γίνει εάν δεν υπάρχει η απόδειξη λιανικής.
Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή (shopinhome) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά.
Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.
Η επιστροφή των ειδών γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία ( shopinhome ) για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους. Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε καθώς και τα έξοδα παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην επιλογή του πελάτη να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά. Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή των χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δε θα χρεωθούν έξοδα στον πελάτη για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.
Διετής Νομική Εγγύηση
Με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, τα προϊόντα που εμφανίζονται στο www.shopinhome.gr καλύπτονται από διετή εγγύηση. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θεωρεί ότι ένα προϊόν το οποίο αγοράστηκε από το www.shopinhome.gr είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, έχει τη δυνατότητα εντός της διετίας από την ημερομηνία αγοράς, να το επιστρέψει και στη συνέχεια η ShopInHome θα αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγόμενων του πελάτη.
Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του, ή μείωση της τιμής ή επιστροφή του προϊόντος και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχθεί ελαττωματικό τότε η Shopinhome θα επιστρέψει το προϊόν στον καταναλωτή.
Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής (πρέπει να αναγράφεται στους Όρους Χρήσης ότι τα έξοδα τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής). Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα μαξιλάρια ύπνου και τα επιστρωματα για προστασία της υγείας του καταναλωτή δεν αλλάζονται για κανένα λόγο.
Επίσης σε προϊόντα ειδικής παραγγελίας (όπως μοκέτες σε επιθυμητές διαστάσεις, ελαστικά καλύμματα καρέκλας/πολυθρόνας/καναπέ κ.α.) δεν είναι αποδεκτή η αλλαγή/επιστροφή τους.
Παραγγελίες με αντικαταβολή που δεν παραλαμβάνονται από πελάτες λόγω αδιαφορίας ή καθυστέρησης ή άρνηση παραλαβής τους και μας επιστρέφονται ως απαράδοτες από την courier, μελλοντικά οι επόμενες τους παραγγελίες δεν θα ξανά-αποστέλλονται με αντικαταβολή αλλά μόνο με πληρωμή της παραγγελίας τους με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση στο eshop μας.